Gratis är gott

 

Idag är en typisk dag då folk säger köp en lott. Eller som mamma sa på tele 'köp inte en lott för du behöver den inte'. Fått massa oväntade gratis grejer. Sen har jag också ÄNTLIGEN fått träna på IKSU igen. 3 månader sen sist.

 

Började med att när jag kom in i föreläsningssalen fick jag några sponsorprodukter som vi egentligen skulle fått före sommaren. Hade helt glömt bort det så det var en glad överraskning. Sen på Lunchen var jag tvungen att gå till kårhuset för att registrera mig till kåren då jag inte fått hem avien som annars bruka komma automatiskt. Aslång kö och jag vart gode less. Men då räcker en kille helt plötsligt fram en påse full med grejer som tack att jag går med i kåren. SCORE! Glömde rätt fort att jag var less. 

 


Sen avslutas det hela med att jag på IKSU (efter att för andra dagen i rad stått i kö 30 min för att reistrera mig) får veta att det är gratis till november när man tecknar ett guldkort. Jag behöver alltså inte göra någon betalning på mitt gymkort förrens i slutet på oktober. Hahaha. Underbart.

 

Denna fantastiska dag avslutades med ett mördarpass indoor walking med Malin. Nu duscha, sen soooooova. Imorgon blir det bio med Linus och Simon. Living the dream (minus allt köande)!

Tandkräm, munskölj, fluorskölj och tuggummi.

 

Tygväska, skrivblock, kalender och uppstartspåse med nudlar, kexchoklad, penna, toapapper och nyckelring.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0