Fynd!

Just nu är det en sån årstid då jag har svårt att veta hur jag ska klä mig när jag går ut. Är ju kallt men inte nog kallt. Förstår ni hur jag menar? Alla vindtäta jackor jag har gör att jag svettas för det blir för varmt, sommar jackan är för tunn och vinterjackan för varm. Men igår kom jag på att Linus hindrade mig från att slänga denna godbit för 2 år sedan:
 
 
En väst som jag köpte när jag var 16-17 år gammal. Använde den massor under ett år och sedan har den bara legat och skräpat i en påse i förrådet. Sen under en rensning hemma tänkte jag snöra den men då sa Linus 'den kan vara bra att ha'. Jaja ner i påsen igen då.. Men så igår kom jag på att jag hade den och tillsammans med min nyfyndade (på outlet i Luleå) Rönischhoodie var den helt perfekt!
 
Så dagens Tips : Gräv i garderoben.
 
Och ja jag måste fota på toa då det är den enda acceptabla spegeln vi har och Linus låg och sov.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0