Kokalolixox

Jorå satt... En annan talar ju rövarspråket flytande som ni kan se i rubriken ... No big deal..

Är tillbaka i Kalix igen. Kom igår på eftermiddagen efter att ha kört 4h i regn och rusk. Men innan jag lämnade Umeå hann jag med en fika på med Ida som var och hälsade på i stan. Mycket trevligt att snacka skit med min gamla bästis från barndomen :)

Sen som sagt ett 4h långt 'death race' med spöregn och vattenplaning hem till Kalix. Idag såg jag på nyheterna att vägen där jag körde var helt översvämmad och dom varnar för att den kan rasa. Tuur jag inte åkte senare. Fhewuuuu! *torkar svetten i pannan*

Sen det här med att komma tillbaka till jobbet efter två veckor borta... Hade en klump i magen imorse och kände jag vill inte jobba med detta. Typ panik! Varför har jag slösat två år på att plugga detta. Fasen vad det kändes jobbigt. Sen efter en timme var allt glömt och känslan var den motsatta: kul, kul, kul! Älskar ju mitt jobb.

Tror bara det handlar om att jag glömmer hur det är mellan varven. Och självklart känns det jobbigt med rutiner, ansvar och jobb efter två veckor av sjusovande, fria 'arbetstider', bästishäng och Iksu. När jag väl kommer jobba heltid sen kommer det inte vara så längre (utom kanske just efter semestern :p ).

Det var det. NEJ förresten en sak till: Saknar Limpa. :'((((((((((((((( ..:)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0