Kära tomten

Jag önskar mig bara en sak (eller fler, beror på hur man ser det) till julen: Presentkort.
 
Jag önskar mig bara massa sportgrejer egentligen vilket kan vara svårt att veta storlekar, färger och märken på. Så med presentkort får jag det jag "behöver" plus att jag får nöjet att stilla mitt shoppingsug när jag går i butiken.
 
Intersport och Stadium funkar fint för mig då det är där jag köper det mesta av mina grejer. Vill man istället sponsra en internet-shopping-spree på Zalando eller sportamore blir det svårt med presentkort tror jag så då mottages valfri summa kontant som ett bidrag ;) 
 
Första inlägget på länge och det blir ett av de ytligaste i min bloggvärldshistoria. Känns ju skön.....t
 
 
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0