Kalix

Förra veckan var väldigt effektivt. Jag och brudarna fick massa skolarbete gjort så nu är vi typ färdig med allt. Har några saker kvar att fila på men allt det jobbiga arbetet är klart och betart! Så jäkla skön....t. Har gått mycket bättre och lättare än vad jag trodde. Men så har det vart varje ny kursstart. Man får panik när man hör vad som ska göras och kraven för att bli godkänd på kursen. Sen när kursen är slut har man ju inte gjort nått tycker man?!? Haha.
 
Nu är jag återigen i Kalix för jobb. Denna gången stannar jag bara 1 vecka för nästa vecka är det föreläsnings/inlämningsvecka igen. Sista obligatoriska veckan före nyår. Idag och imorgon ska jag på kurs i Luleå. Ska få gå igenom hur datorn fungerar ordentlig. Kommer bli skönt då det är den som gett mig mest huvudbry sen jag började jobba. Patienter, nema problema, men datorn...... Sen jobb ons tors och på fre åker jag hem igen.
 
Har förresten skaffat mig nya glajor. Har inga nya bilder så ni får se igen frånnär jag provade dom i affärn. Känner mig än så länge mycket nöjd.
 
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0