Nya skor

Igår vart det inget träna. Istället var jag superwoman och städade hela lägenheten, tvättade, bäddade rent i sängen, bakade bröd, handlade och bjöd min faster på middag (laxsoppa och muffins till efterrätt). Kan tycka att en heldag med hemmafixande nästan kan likställas med träning för man är ju helt slut efter en sån dag.

Idag har jag och Limpa haft en sån där perfek dag då vi bara myst och njutit av varandras sällskap. Vi började med sovmorgon, frukost och sen en tur till Intersport och D&D på Ersboda. Blev varsit par skor för oss ett par löpardojjor till mig och ett par vanliga skor till Limpa. Sen kollade vi en stund på när Limpas lag Röbäck spelade match men det vart så kallt så vi åkte hem efter pausen. Efter att vi kom hem har vi bara slappat och vilat så vi ska vara redo för en ny vekca och allt vad den kan erbjuda.

Imorgon blir det alltså att inviga nya pjucks på löparkvällen. Spännande att se hur mina fötter och ben ska reagera på det.



Addidas Supernova Sequence 4W

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0