springeling

I fredags efter patientpasset drog jag ner på stan bl.a. för att testa nya springskor. Köpte inga då men kom hem med två nya tröjor från stadium. En tunn långärmad som jag kan ha ute under jackan nu när jag springer och en kortärmad att ha inne på gymmet. 300kr totalt för båda så det var ju rena rama fyndet. :P

När tröjorna var inhandlade åkte jag hem och bytte direkt om till löparstrassen och drog på mitt och Melissas långpass för veckan. Vet inte exakt hur långt det blev eller hur länge vi höll på men jag har försökt mäta ut sträckan på en karta. Vi sprang runt en liten ö som låg ute i älven och där vet jag inte om vi sprang runt hela eller om vi sprang runt halva som jag mätte ut nu. Men det blev mer än en mil iaf så det får vi vara nöjda med.

Imorgon (måndag) ska vi på en löparkväll som anordnas av Göteborgsvarvet. Dom kommer att annordna det nu 6 måndagar fram till Varvet. Man kommer kunna springa 5-8km och så finns det olika hastighetsgrupper som man får välja mellan. Perfekt för mig och Melissa så vi kan utmana oss lite granna. Blir KUL!

Klicka på bilden nedan för en förstoring
Haha syns knappt. Men den är rosa iaf.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0