Hard work

Jag och Melissa har kört intervaller på IKSU nu ikväll. Vi gjorde så här:
15 min uppvärmning där vi ökade farten stegvis
3*3 min spurt med 2 min vila mellan
2*2 min med 2 min vila
3*1 min med 2 min vila
10 min nerjoggning och prommenad
10 min stretch

Herregud säger jag bara. Hur jobbigt som helst. Vart stum i benen och kunde knappt andas när vi sprang sista intervallen på 2 min. Sen när vi sprang 1 min hann man inte bli lika trött så då kunde man öka på hastigheten igen. Nått som Melissa utnyttjade. Hon skrek på mig att öka, öka, öka och eftersom jag lovat henne att alltid göra som hon säger var det bara att lyda. Haha hon var t.o.m. förvånad efteråt att jag gjorde det varje gång för vi var verkligen helt slut.

Nu har jag just druckit en välförtjänt smoothie, duschat och sitter och ser big brother. Under hållning på hög nivå för min trötta hjärna :P

Helt slut

Men efter smoothie mår man bättre

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0