omständigt

Sitter och varvar ner efter kvällens indoorpass med ett stort glas kallt vatten.

Ja ni läser rätt har vart och tränat nu när jag egentligen skulle vara färdigtränad och ligga i soffan och jäsa. Så här var det: Jag och Malin hade bokat indoor till kl 13.15. Var där i god tid för att kunna byta om i lugn och ro. Då upptäcker jag att jag har glömt mina skor hemma (klantigt så in i norden). Tänker att det går kanske att köra ändå, kan inte skita i att träna bara för att jag inte har några skor.

Eftersom vi var tidiga var salen tom när vi kom så jag tänkte att jag hinner ju testa då hur det känns att inte ha skor. AJ! Plattan man står på ser ut som en spikmatta typ, full av små hårda 'taggar' som gör att man får bra fäste med skorna. Haha inte nått man lägger märke till när man har skor på sig, men absolut nått man märkte nu. Det var bara att inse att det inte skulle funka, så jag lämnade Malin och gick hem.

Väl hemma kom jag ihåg att jag och Magdalena hade pratat om att gå och träna så jag hörde av mig till henne och vi bestämde att vi skulle gå på ett annat indoor kl 18.15 istället. Problem solved.

Fick ligga på soffan mellan 14-18 istället och nu efter duschen är det dit jag ska tillbaka.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0