Tisdag

Sovmorgon till 9.30. Skönt och välbehövligt, vart jättetrött senaste 2 veckorna. Måste lägga mig tidigare på kvällarna så jag orkar upp på morgnarna.

Nu blir det en snabb prommis i solen för att sen dra till skolan och examensarbeta några timmar. Kl 16 går jag och Malin till IKSU för att träna, vad har vi inte betsämt ännu. Kanske får jag slita ut henne på gymmet, skulle vara kul. :)

Sen ikväll ska jag ligga i soffan hela kvällen. Kanske, kanske köper jag BB 24/7 och kikar på det tills jag ska sova. Men risken finns att det blir ännu senare kvällar om jag köper det för jag är en person som har svårt att slita mig får sånna saker och det vill vi ju inte. Får fundera under dagen.

Jag på skidpremiären för några helger sedan.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0