Lyckat

God morgon, eller god lunch kanske jag egentligen borde säga. Men det känns som att det fortfarande är morgon. Klev upp kl 11 så för mig är det fortfarande morgon.

Vi har kikat en stund på vasaloppet och jag har konstaterat att det inte är helt omöjligt att jag kommer köra det någongång i mitt liv. Just nu kan jag säga att Nej inte närmsta åren, men det kan nog vara kul att testa framöver. Nått som däremot är helt 100 att jag ALDRIG kommer göra är att springa ett marathon eller delta i ett cykellopp.

Över min döda kropp säger jag bara. En halvmara om året är alldeles nog och jag kan inte förstå vanligt folk som springer marathon. Och att cykla är det värsta, värsta, värsta jag vet så jag har mycket svårt att se att det någonsin skulle ske att jag frivilligt ställer upp i ett cykellopp.

Men skidor känns allstå okej ändå. 90km är la inte så farligt.. eller!? :P

Nu till nått helt annat. Testade nyss ett nytt recept på kladdkakemuffins. Blev kladdiga och luftiga på samma gång tog inte lång tid att göra och är så klart helt LCHF-vänliga. Bästa LCHF efterrätten jag gjort hittills men tror ändå den går att göra ännu bättre. Ska exprimentera en del nu framöver för att få fram gott fika som jag kan äta. Svårt att få det bra när man inte kan ha mjöl eller socker men det går frammåt.

Lägger upp recept sen för alla som är intresserade.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0