Chokladbollar och examensarbete

Sitter på skolan och väntar på Malin och Nicole. Idag ska vi köra ett race med examensarbetet så vi kanske kan få vara lediga i helgen. Har planerat att sitta imorgon också men om vi är duktiga idag så kanske vi slipper det. Har laddat med lunch så nu är jag laddad för några timmars arbete. Sen ikväll tror jag att jag och Melissa ska på IKSU och springa intervaller lite oklart vad vi kom fram till.

Igår bakade jag LCHF-chokladbollar. Hade mald mandel och kokos istället för havregryn. Typ ingen skillnad i smak jämfört med vanliga. Har två med mig i väskan för vår fikapaus som vi brukar ta mitt i skrivandet. Äntligen kan jag också delta och inte bara sitta och stirra på när dom andra fikar. :) Lägger upp receptet sen så ni som är intresserade får det.

Nu kommer brudarna så då blir det full fokus på examensarbetet i några timmar. Hej hej.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0