1 mil bara så där

Alltså ni som har känt mig länge, skulle ni någonsin kunnat tro att följande mening någonsin skulle uttalas av mig: Började morgonen men en promenad på 1h, sen efter skolan blev det styrka på gymmet i en timme och efter middagen drog jag ut och sprang en mil. Vad säger ni? KänNs det som typiskt Lovisa?

Haha känns så sjukt att jag som är världens soffpotatis och som svarar sängen på frågan vad är det bästa du vet har börjat träna så mycket senaste 2 åren. Jag kan liksom springa en mil bara så där helt oplanerat. Lägg dessutom till att vi sprang på halt underlag utan dobbar och pratade med varandra prick hela tiden och ändå tog oss runt på 1h och 5 min. Tycker jag är en helt godkänd tid. Självklart är det coach Melissa jag haft med mig ikväll på löprundan. Är mycket hennes förtjänst att jag tränar så här mycket faktiskt. Hela hon bara sprutar ut inspiration och bra tips hela tiden.

På gymmet fick jag med mig Malin som är min bästa inomhus träningspartner. Utan henne skulle jag inte idas gå till IKSU typ. Hon tvingar med mig på pass, nått som jag annars är väldigt dålig på att göra. Är mer en gym/springa kind of girl.

Så här såg träningen ut under februari. Svarta prickar är träning orangea behöver ni inte bry er om. Den tomma veckan i mitten var när jag var hemma i kalix och piteå för ungdomsmässan. Blev inte nån träning över huvudtaget då. Inte ens en prommenad. Åkte hem 10:e och kom tillbaka 16:e och sen hade jag mycke skola att ta igen under resten av veckan och helgen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte illa! Nu är det bara att börja träna för Marathon. 4,2 mil det klarar du :)

2012-03-07 @ 09:31:05

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0