En "mara" på cykel

Idag packade jag en korg med vatten, en macka, en pajbit och solskydd sen tog jag cykeln och gav mig iväg på en rejäl runda. Fick ihop 44.24 km. Det ni!! Effektiv tid cyklade jag i 2h och 21 min men hela rundan tog mig 3h och 15 min. Stannade för att fota/vila rumpan några gånger och då passade jag också på att käka/fika så det tog några minuter varje gång. Passerade på min resa Storön, Östanfjärden, Ryssbält, Påläng, Grytnäs, Vallen och så klart Nyborg vid start och målgång.

Vackert väder, varmt och lagom vind, helt enkelt perfekt dag för en runda som denna. Gjorde en förra sommaren också så det kanske blir en årlig tradition för mig att ta en sväng genom byarna.

Ballonger på ett träd mitt ute i skogen mellan Ryssbält och Påläng

Äng med maskrosor i Påläng

Nått träd/buske i Limpas föräldras trädgård

Solsken mellan löven

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0