Piroger

I väntan på att kolasåsen till kakan ska svalna gör jag piroger. Limpa jobbar över för 3:e dagen i rad och nu är det helg och då jobbar han från 05.30- 17.30 så jag tyckte att han förtjänade att få nått gott att ha med sig imorgon på jobbet. Recept hittar ni HÄR.
 
Förutom piroger och kakan som är på g har jag hittills idag tvättat 3 tvättar, bäddat om i sängen, diskat, åkt till stan för att handla och diskat igen. Nu när pirogerna är klara ska jag börja med middagen. Idag blir det tapas så det är en del att ställa iordning. Men det är så gott så det får det vara värt. :) 
 
Imorgon tänker jag inte lyfta ett finger utan ligga i sängen med datorn och se film hela dagen. 
 
Klantade mig så dom öppnade sig. Hade inte nypit ihop dom nog mycket. Typiskt!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0