Mycket på gång

Herre vad mycket det är nu. Känns som att jag har saker på gång hela tiden. Är helt slut varje dag jag kommer hem. Hinner inte blogga så mycket som jag skulle behöva. Det är ju när det händer mycket som man borde blogga så man kommer ihåg det sen när man går tillbaks i arkivet och läser. 
 
För att börja nånstans kan jag börja med att berätta om senaste helgen:
 
Fredag (alltså midsommarafton) var jag ledig från jobbet och bjuden på bröllop. Denna gången var det Emelie som gifte sig med sin Niklas. Fint, enkelt och vääldigt mysigt bröllop. Emelie var som vanligt super fin och Niklas var stilig som få. Maten hade dom gjort själv och den var TOPPEN, fattar inte hur det går att göra så gott själv. 

Lördag- Svängde vi förbi på den årliga Vikmanfesten. Premiär för mig och helt klart nått jag ska delta på igen nästa år om jag bara får. :) Sen på eftermiddagen kvällen åkte vi till Linneas föräldrars stuga för middags- och drinkmys med Samuel och Linnea. Grillade, köpte glass från glassbilen (som svängde upp på stugtomten) och blandade egna strawberry daquiris och amaretto sour. Efter middagen drog vi till Vassholmen för utgång och dans med Anton och Sandra. 

Söndag- Ettårskalas för My hos Erik och Hanna. Och där kan vi snacka om kalas. Hanna hade gått all in och bakat säker 7 olika sorters fika och tårtor.. Ja tårtOR som i flera olika sorter. Haha. Sen på kvällen kom min yngsta moster med familj och min morbror och hans fru. Superkul att få träffa dom igen och spec mina två kusiner Otto och Axel som jag är som en storasyster/extra mamma åt. (Bodde ju hos dom i Göteborg när dom vara bara småbarn så jag har vart som en del av deras familj nästan lika mycket som min egen)
 
Annars på jobbet är det fullt upp hela dagarna och på kvällarna tränar jag eller så ligger jag död i soffan och glor på tv (läs sover). ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0