Fy på mig!

He heee heeeeeeee. Oppsi!

Jag älskar att fylla år. Det borde ni veta vid det här laget. Födelsedagar är det viktigaste av allt... Förutom utseende då förstås. Men annars är det inget som slår att fylla år. Då fattar ni.

Igår fyllde Malin år. Vem glömde??.. Jo JAG :'( Har laddat i typ 2 veckor för att gratta henne eftersom jag inte är på plats i Umeå. Har dubbelkollat på fejjan flera gånger att det var på måndag hon fyllde år. Hela lördag och söndag har jag påmint mig själv.. 'Får inte glömma Malin. Får INTE glömma Malin.' Så idag när jag gick in på fejjan så ser jag en tack-för-alla-gratulationer uppdatering av henne. Jag dog! Hahaha så jäkla kass.

Tydligen är det bara viktigt närdet är jag som fyller år..

Nu har jag ringt Malin och bett om förlåtelse på mina bara knän. När jag ringde svarade hon 'Skämmes!' sen sa hon att det var lugnt och att jag kunde få fortsätta vara vän med henne. Hahaha hade det varit hon som glömt min födelsedag kan jag inte lova att jag varit lika barmhärtig. Jag lever tydligen inte som jag lär och behandlar inte andra som jag själv vill bli behandlad och allt det där.. Men Malin är en fin människa som har överseende med mig och mina brister ;)

Iaf GRATTIS MAST(0206) och jag saknar dig!

<3

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0