Tisdag

Oj detta skulle ha publicerats igår men jag måste ha tryckt på fel knapp. Här kommer det en dag sent iaf..
 
Igår när jag kom hem efter jobbet svidade jag om till mina träningskläder och drog ut på en löprunda. Sprang lite som jag kände för utan att ha planerat vart jag skulle. Fick ihop 7.5 km tillslut efter en tur runt nästan hela byn. Efteråt var jag helt död. Hade inte käkat mer än en celcius och en banan mellan lunch och det att jag drog iväg så jag var sjukesti hungrig när jag kom hem igen. Men som tur var så fanns maten på bordet redo att käkas när jag kom hem. Grillad lax med sallad och avokadoröra. MOMSI!

Idag blir det inte nån träning utan vilodag. Tänkte att jag ska stretcha ordentligt i typ en timme och sen har jag önskat en helkroppsmassage av pappa. Ibland är det nice att ha en massör i familjen. Dock misstänker jag att jag kommer får behandla honom snart som tack. Men det kan jag ta, vem ska annars massera honom?! Det är ju inte som att han kan göra det själv iaf.
 
 
Peppad tjej före löpturen
 
Död tjej efter
 
Gomat efter, 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

You go guuurl!! :) Vi får ta nån löprunda när du kommer ner igen :)

2012-07-20 @ 11:18:23

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0