Yes sir!

Fick order av sambon att baka nått till honom och hans pluggcrew tills imorgon. Jag har typ min slappaste vecka hittills, till skillnad från Limpa som har tentavecka, så jag har ändå tid över.

Haha vem försöker jag lura... "ändå tid över". Jag älskar ju att baka men har fått bakningsförbud av Limpa (jag är lite av en feeder och han jobbar hårt för att inte bli tjock, vilket kan vara svårt när det alltid finns fika hemma) så jag slängde mig över uppgiften fort så att han inte skulle hinna ändra sig. Av bara farten råkades det bli två sorter. Hehe Limpa är på innebandy så jag passade på när han inte specificerat hur mycket fika han ville ha.

Blev iaf hallongrottor och kladdkakemuffins efter ett nytt recept. (Mitt vanliga recept hittar ni HÄR). Eftersom jag äter LCHF kan jag inte smaka utan får vänta tills herrn kommer hem och kan ge ett utlåtande.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hallongrottor är ju kanske det bästa som finns eller vänta, de ÄR det bästa som finns! Lyllos Linus :)

2012-01-18 @ 17:20:11
Postat av: Lovisa

Lyllos dig som får komma och hälsa på vilken dag som helst. Har en påse i frysen full med grottor kvar.

2012-01-18 @ 22:55:28
URL: http://lovisaeb.blogg.se/
Postat av: Mamma

Idag har DN sex sorters LCHF-kakor. Jag sparar.

2012-01-21 @ 18:39:10
Postat av: Lovisa

JA gör det mamma!

2012-01-21 @ 20:23:51

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0