Låttips!

Just nu håller vi på att packa ihop alla våra grejer som vi har spridit ut lite överallt under nästan tre veckors tid. Fasen vad man har grejer alltså och då har vi ändå inte mycket med oss hit, bara kläder typ. Måste rensa och slänga när jag kommer hem tror jag. Kanske redan till helgen som kommer.

Ska bli helt underbart att komma hem igen till våra egna rutiner, våran egen mat och våra egna grejer. Är nog så att när man väl flyttat hemifrån så har man. Fast jag växt upp i detta huset och med mamma och pappas rutiner, 'regler' så har jag svårt att hitta tillbaks dit nu när jag kommer på besök. Känns som hemma men ändå inte. Fattar ni hur jag menar?

Vi åker kring 10 imorgon så att vi får köra medans det är ljust ute. Vi brukar ta ett stopp på Max i Skellefteå för mat och en bensträckare sen är det ungefär en och en halv timme kvar innan vi är hemma. När vi kommer hem blir det till att skriva matschema och sen åka och handla. Efter det ska jag slänga mig i MIN säng med MIN kudde och MITT täcke. Åhhh det kommer vara det skönaste på länge!

Nå nu måste jag stresspacka och sen sova så jag orkar upp imorgon.


Bästa låten just nu är Feel so close med Calvin Harris! Åh jag blir så peppad till att göra underverk av denna. Skulle kunna springa flera mil med denna i öronen. Får bli detta årets träna-till-göteborgs-varvet-låt. Hör ni typ gitarren. LÖVE!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0