Francois pralus

Började i måndags förra veckan om med LCHF och mår toppen. Ingen svullen och spänd mage, inga blodsocker fall, aldrig hungrig och massa energi. Har inte känt av sockersuget så mycket heller. Har klättrat på väggarna av abstinens tidigare gånger jag slutat med socker. Men än så länge har det alltså inte slagit till.

Jag är dock redo när (om) suget kommer för igår när jag var nere på stan inhandlade jag två chokladkakor inne på Frukthörnan. Den gula kommer från mitt favoritmärke när det kommer till mörk choklad, Francois Pralus . HÄR är en annan god smak från samma märke som jag skrivit om. Den andra är en för mig ny choklad. Skulle ha smak av vanilj, karamell enligt kvinnan i butiken. Får se om det kan falla mig i smaken eller inte.

Nå nu piper klockan att middagen är klar så jag får gå och ta den ur ugnen. Hörs!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0