Kanon fredag

Trots dagens datum har jag inte haft ett dugg otur. Mamma och pappa förlovade sig en fredag den 13:e för en herrans massa år sedan så det är väl snarare ett lyckodatum i vår familj. Började med sovmorgon följt av badminton på IKSU med Malin. Haha en syn man måste se med egna ögon... Nä rå, jag tyckte vi var bra och efter några gånger till kommer vi se ut som riktiga proffs.

När vi var färdigspelade gick vi till Lindelhallen för en supergod lunch och reseletande (vi + Nicole har tänkt åka utomlands för att fira att vi är färdiga till sommaren). Blev där flera timmar och hade det riktigt trevligt.

När jag kom hem åkte jag och Limpa till Ica för veckans storhandling och har efter det avnjutit et supermiddag. Älgstek (tack svärmor och svärfar) med ugnsrostade grönsaker och svampstuvning. Till detta ett glas vitt och en chokladmousse till efterrätt. Är det fredag så är det ;)

Nu har Limpa gått iväg till en klasskompis för hockey (tror jag, annars bara häng) och jag sitter här och letar material till examensarbetet och ser Biggest loser och Sveriges mästerkock på tv4 play.

Upplägget skulle inte direkt passa i Sveriges mästerkock smaken däremot duger nog fint är herr Morberg och de andra. :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0