Pigg som en mört

Blev att vi firade in det nya året hemma hos Samuel och Linnea med ett glatt gäng på totalt 9 personer. Kanon kul!

Körde samma upplägg som förra året att vi fixade en maträtt var. Då blir det inte att man kör samma gamla vanliga utan man får några nya  grejer som man själv inte gör hemma kanske. All mat var toppen (spec salladen hackad med kärlek :D) och sällskapet får 10 poäng.

Jag var chaufför igår så idag vaknade jag pigg och kry redo att utföra underverk.. typ. Haha not, vaknade kl 13 och ligger fortfarande kvar i sängen. Trodde jag skulle belönas för att jag inte drack men istället har jag åkt på huvudvärk och vad jag tror ären begynnande förkylning. Illa! :P

Snart ska vi bege oss iväg till Påläng för middag hos Limpas päron. Sen blir det vila, vila, vila så jag inte drar på mig nån sjuka nu sista veckan på 'lovet'.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Här har du nått som piggar upp! http://icanhascheezburger.com/2011/12/20/funny-pictures-videos-cats-scream-yawning/

2012-01-02 @ 12:59:13
Postat av: lovisa

Hahaha! Sista var bäst!

2012-01-02 @ 13:08:34

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0