Hellu!

Gah! Har stigit upp kl 06.30 hela veckan och även förra veckan klev jag upp så tidigt varje dag. Kommer hem kring 17 och sen är det gym eller laga middag. Efter det är jag helt slut så då blir det soffan och datorn med playkanalerna tills det är dags att sova. Alltså ingen tid eller lust att blogga förrens idag. För idag börjar jag först kl 13 och fick därför sova lite längre. Gjorde susen för humöret att höra Linus kliva upp och bara kunna dra täcket över huvudet och fortsätta sova. Hahaha.

Nu sitter jag och käkar frulle och ser biggest loser USA. Ska gå tidigare till skolan så jag ska hinna plugga inför tentan vi har imorgon innan vi börjar.

Kl 13 har jag ett roligt klinikpass att se fram emot. Idag ska ettorna komma och askultera med oss och få se hur det går till när man har patienter. Dom har hittills bara övat på varandra och jag kommer ihåg att jag var skitnervös när vi hade våran askultation så jag ska försöka göra det så roligt och intressant som möjligt för vem som än ska vara hos mig. Det är första gången dom får träffa en 'riktig' patient så det kommer vara många intryck att smälta.

Efter skolan blir det mer plugga och sen är vi bortbjudna på fika, fotboll och Big brother hos en kompis. Skönt att få slappna av en kväll utan att tänka på skola eller examensarbete.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0