service

Hellu! Det är skitkul att åka skidor ju! Men SÅ jobbigt. Vart svettig efter bara nån minut och jag känner av åkturen i hela kroppen idag. Längtar redan till nästa åktur. Dock blir det nog inte nån mer före helgen för nu är det fullt upp med skola imorgon och på fredag.

Gårdagens två bästa:

1. Melissa - hon är sjukt duktig på att förklara och peppa mig när vi tränar. Igår gick hon grundligt igenom tekniken för hur jag ska göra när jag ska åka. Hon sa hur det skulle kännas i alla olika rörelsemoment och hur jag skulle göra för att få ut mesta möjliga av varje skidtag. Fick t.o.m. åka utan stavar ett tag för att få rätt teknik med benen och för att jag inte skulle 'fuska' och frestas att mest använda armarna. Hon är väldigt pedagogisk och alltid glad när vi tränar. Hon är guld värd för en sån träningsnybörjare som jag. TACK Melissa för att du är villig att låta mig träna med dig och för ditt stora tålamod!

2. Intersport på ersboda - Min stav gick av igår när vi åkte. Hörde hur den knakade litegrann när vi åkte och helt plötsligt när vi var i en uppförsbacke gick den av. Kändes rätt surt att den gick av första gången man använder den. Gick av på ett rätt konstigt ställe också, längst ner och inte på mitten som man kunde tro. Vi åkte direkt till Intersport där jag köpt staven och snackade med personalen. Hade inte med kvitto eller ens kortet jag köpte stavarna med för flera veckor sen men det spelade ingen roll. Det var inga problem och jag fick byta utan att dom ens ifrågasatte varför staven gått av. Det är service och sånt som gör att man gärna handlar där igen.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0