Träning

Jag har ju kört indoor walking varje måndag och sen zumba eller indoor en gång till på ons eller tors under hösten. Nån gång ibland har jag slängt in lite styrka på gymmet eller nån kilometer på löpbandet. Sen när jag var hemma i Kalix över jullovet köpte jag ett träningskort för 2 veckor och då var det bara att se till att träna massor så det var värt pengarna ;) Blev mycket träning där och sen jag kom tillbaka till Umeå har det bara blivit mer och mer.

Här nedan är mitt träningschema för januari. De svarta prickarna innebär att jag har tränat något. Åkte tillbaka till Umeå den 8/1 så passen före det är gjorda på Nova i Kalix. Har försökt hålla minst fyra träningspass i veckan och har lyckats hittills. (Notera gärna den 25:e då jag firade Csn pengarna med både indoor walking och ett styrkepass på gymmet. Hörde jag 'bra jobbat'? Jepp jepp)

För att fira denna nyvunna träningsglädje utökar jag nu med en ny kategori: Lovisa tränar. Det ska nog hjälpa mig att hålla motivationen uppe (måste ju träna för att kunna fylla på med inlägg där).

Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt, vad duktig du är :) det är ju verkligen nåt att fira, speciellt denna månad då man ju nästan känner sig lite rik, till skillnad mot för vad man gjort senaste veckorna i fattiga januari :)

2012-02-01 @ 22:41:49
Postat av: Anonym

Haha fast jag är lika fattig som innan. Köpte ju ett par skidor för 3000kr. Men jag blir stark, uthållig och snygg iaf. och så kanske jag lever lite längre :P

2012-02-01 @ 22:47:52

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0