Morrn!

Sitter med min tallrik äggröra och bacon och lyssnar på p3 i min mobil. Bästa starten på morgonen enl mig. Idag ska vi öva fissurförsegling på skolan. Kommer bli väldigt kul och intressant.

Linus är borta till på söndag. Han är i Hemavan med sina klasskompisar. Så nu har jag hela lägenheten för mig själv. HUR UNDERBART? Ex kan jag tända lampan i sovrummet när jag vaknar, behöver inte smyga runt här nu när jag gör mig iordning och jag har HELA sängen för mig själv. Mohaha jag njuter kan jag säga. Men lagom till kvällen kommer jag väl vara less på allt detta och längta ihjäl mig efter honom.

Vill passa på att visa en bild på mitt hår denna morgon. Somnade med blött hår igår och då ser man ut så här när man vaknar:


Ska försöka tämja det nu och sen bär det av mit skolan. Heipa!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Leka på lördag?

2012-02-02 @ 10:40:40

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0