Morrn morrn!

Idag ska vi börja dagen med ett klassmöte om examen. Vi ska planera hur, vart, när vi vill ha den och vem som ska göra vad. Helt sjukt att jag redan gått två år, känns som bara en vecka typ.

Sen efter mötet blir det föreläsning till 12 och när lunchen är inteagen ska jag Malin och Nicole jobba med en artikel som hör till examensarbetet. Vi ska bara skriva ett abstrakt till den så det är inte allt för jobbigt. Så over all en ganska lugn dag.

Tänkte klämma in nån träning ikväll också för nu har inte jag tränat på 10 dagar. Hehe opps, men jag har inte haft tid helt enkelt. Blir nog en indoor för att jobba lite på flåset och kanske en sväng upp på gymmet efter det. Den som lever får se.

Nu måste jag käka frulle och sen springa iväg mot skolan. Som vanligt blir det äggröra och bacon. Mmmmm!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0