blåmärke

Här har ni resultatet av festen i fredags. Det var en safett där man skulle ha en galge mellan benen och springa och runda en kon. Jag får jättelätt blåmärken spec på benen och då kan det se ut så här när man haft kul.

Vänster ben

Höger ben

Festen annars var superkul och alla hade tolkat temat på ett bra sätt. Fanns allt från troll, pirater, prinsessor till bebisar. Bästa var nog ändå en kille som var utklädd till ett ritblock. Massa roliga lekar och tävlingar och kul människor. Jag älskar att träffa nytt folk och det fanns det gott om på festen. Haha. 

Hade så kul att jag nu börjat planera en egen fest. Hoppas jag kommer hitta tid till att ordna den också bara. Skulle vara så kul med det temat jag funderar på. Återstår väl att se vad som händer med dom planerna

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Styyyr! Temafest är ju det roligaste :)

2012-02-29 @ 11:13:10

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0