middag

Gud vad kul att se Malin igen efter nästan 2 månaders paus från varandra. Verkligen en vän för livet jag hittat mig här i Umeå! Käkade lunch och snackade skit innan vi sen gick några ärenden på stan. Mys mys mys.
 
Nu håller jag på att laga middag till när Limpa kommer hem. Blir en sallad med potatis inspirerad av Linnea. Hon gör alltid sjukt goda (och enkla) sallader. Till det har vi en tjälknöl som vi gjorde igår när vi landade här i laggen. Kommer bli riktigt gott tror jag. Medans potatisen kokar sitter jag och förbereder mig för dagens träningspass med en celsius. Limpa är på fotbollsmatch så jag passar på medans han är borta så vi kan umgås sen när han kommer hem.
 
Har med hantlar som jag fått låna av Linus mamma så jag inte kan komma undan fast vi är på resande fot :P Ingen vila när man bootcampar. På söndag är det inmätning igen och jag kan glatt meddela att jag efter de första två mätningarna blivit mindre i omkrets över allt utom på vänster arm. Haha den har vart prick lika stor varje vecka. Gick ner 1.5 kg första veckan men sen gick jag upp 1 till nästa. Men dom säger ju att muskler väger mer än fett så så länge jag minskar när jag mäter med måttband är jag nöjd. Vikten kommer tids nog bara jag kämpar på.
 
 
Celsius med apelsinsmak. Brukar ha den, vildabär eller cola.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0