Shools out!

Näst sista dagen för mig i skolan idag innan jag får ut min licens. Nu har vi praktik 5 veckor och sen avslutar vi med en dag då vi ska diskutera praktiken. Tycker inte som att praktiken räknas som skola för det kommer vara så kul så nu känner vi i klassen att vi typ är klara. Haha.

Som jag berättat tidigare kommer jag gå tredje (frivilliga) året också. Men det kommer vara upplagt så att vi bara kommer ha totalt 3 veckor per termin då vi samlas och har seminarium och sånt så inga mer tentor eller klinikpass. Wohoo!

Imorgon åker jag hem till Kalix så kvällen kommer jag ägna åt att packa. Blir mycket packning då jag ska få med kläder för 5 veckor, alla grejer jag ska ha med till göteborg på varvet och kläder till en stockholmsresa för ett bröllop.

Bara att sätta igång då!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0