It's ma birthday...

We gonna party like it's ma birthday

Nu är vi tillbaka i Umeå efter vad jag tror kan ha varit den bästa påskhelgen någonsin. Perfekt väder och massa mys med nära och kära. Perfekt!

Idag fyller jag år... ANTECKNA i era intresseklubbenblock för detta är viktigt!!

Limpa väckte mig med frukost på sängen innan han drog iväg till skolan. Själv är jag ledig till på tisdag, skönt! Nu blir det att baka tårta och nå kakor. sen har Limpa önskat sig brownies så det får bli en form med det med. Ska försöka göra fint här hemma också under dagen så jag är redo att ta emot gäster sen. Om nu nån vill komma?! Hör av er, alla är välkomna :)

Detta fanns på min presentbrickan i morse:

Perfekt gåva från storebror och hans sambo. En bakbok! Det kan jag aldrig få för mycket av.

Av Limpas mamma fick jag en valfri bukett blommor. Men jag valde en krukväxt istället. Har tänkt att jag ska bli pelargonmaster of the world så detta blev en bra början. Denna sort heter Kronprinsessan Mary. Tack tack tack! Nu får vi bara hoppas den överlever min omvårdnad.

Av Limpa ska jag få dessa. Dom är beställda men har inte kommit fram ännu. Mina första riktiga converce. <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis på födelsedage:) Minns när din mamma stånkade och stönade hemma på Målsövägen dagarna innan du ville komma ut i världen. Kram

2012-04-11 @ 10:06:29
Postat av: Lovisa

Tack Karin. Haha jo jag har hört att hon satt på Pers kalas och tänkte att hon måste knipa så att vi inte skulle vara födda samma dag ;)

2012-04-11 @ 10:13:26
Postat av: Mamman

Jo, jöstanes. Fem dar av pust å stön tog det. Tre minuter mellan värkarna hela söndagen, och fyra samtal till BB, när vi var på middag hos Maria o Hans. Men jag ville INTE åka in för TIDIGT. Chansade på att stanna hemma så länge som möjligt. Bra val. Sen tog det bara åtta timmar på BB!

2012-04-11 @ 11:47:11
Postat av: Agneta

GRATTIS Lovisa på din dag.Skönt att du får vara ledig i dag så att du hinner fixa gofika till dina gäster.

2012-04-11 @ 12:07:21
Postat av: Hanna

Grattis! Hoppas du får en fantastisk dag :)

2012-04-11 @ 13:46:35

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0