Hej blivande chef!

Just skickat in mitt CV och sökt ett jobb. Spännande värre! Länge sedan man behövde skriva personligt brev så jag var lite ringrostig får jag säga. Och mitt cv hade inte blivit uppdaterat på lääänge såg jag. Efter 2008 var det tomt så jag har fått leta pappaer och försöka se i bloggen för att få fram vilka datum och år jag har börjat/slutat på de olika arbetsplatserna.

När jag nu just skickat en arbetsansökan kan det vara bra att fylla bloggen med fin fina bilder på lilla moi. Vill ju bli tagen för att vara en reko tjej när dom googlar mig. Kan redan höra vad dom säger om mig när dom ser detta.


'Trevlig tjej det där... inte alls smörig'

'Och glad verkar hon ju vara.. väldigt glad..'

'Tänka kan hon ju uppenbarligen också.. se bara på den tänkarminen.'

'Vid närmare eftertanke, var inte förra tjejen ändå ett bättre val kanske?!?'

Kommentarer
Postat av: Emelie Hagby

Haha! Du är för rolig du Lovisa! Jag är säker på att du kommer få jobbet när de ser dina varierande positiva egenskaper här!

2012-04-16 @ 11:39:25
URL: http://dorotheas.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0