Goder morgon!

Sitter och dricker te och käkar äggröra och bacon. Mmm mm mmm. 

Förbereder mig för min första skoldag sen den 5:e. Fast idag har vi ingen lektion utan eget arbete så det blir en mjukstart. Vi ska jobba med redovisningen av vårt examensarbete och opponeringen av en annan grupps arbete. Vette fåglarna hur det ska gå. Har ingen koll på det här känns det som. Men vi fick ju ihop ett helt arbete utan att ha koll så det här ska nog gå bra det med. Redovisning blir nu på fredag sen kan man äntligen släppa detta!!

Åhh! Såg nu när jag kollade på schemat att jag förutom den 5 veckor långa praktiken bara har 6 dagar kvar som jag måste gå till skolan innan examen. Av dom är 4 halvdagar. Wohoo!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0