Dreams

Mamma ringde mig nyss och la in en beställning på Drömmar. Hon vill att jag bakar och fotar så ska hon använda bilden på vykort sen. Har aldrig bakat drömmar tidigare så vi får se hur det går. Och det ka helst göras idag. No pressure alltså, haha. :P

Annars då? Solen skiner, var ledig på förmiddagen och nu kommer Linus hem vilken sekund som helst. Kunde varit sämre.

Har gjort klart examensarbetet och hunnit med en examination idag. Vi skulle låtsas att vi fick in en helt ny patient som vi aldrig behandlat tidigare. Sen fick vi en journal och 30 min på oss att förbereda oss på hur vi skulle lägga upp behandlingen för patienten. Inte alls svårt och något vi gör varje gång vi har en patient. Men jag mitt mähä fick hjärnsläpp ooch klantade mig lite. Vart helt fel ordning och det ena med det tredje. Tror dock inte det var så illa på själva redovisningen för lärarna. Dom hörde ju att jag läst iaf :P haha åhhhhhhhh. Orkar inet ens tänka på det nu. Vart bara knasigt.

Men det är glömt nu och nu ska jag alltså ge mig på Drömmar. Återkommer med resultatet senare.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0