Yeeey

Jag klarade tentan, och med god marginal dessutom. Gött, gött, gött!

Helgen har vart underbar. Vi har myst ( myst, är det ett ord? ser ju knäppt ut), shoppat och käkat gott med våra kära vänner. Och igår var det inflyttningsfest hos Sofia som bara bor några hus bort. Mycket trevligt, men vad annars kan man vänta sig med ett stort gäng Kalixbor samlade under ett och samma tak.

Imorgon har vi askultation med tandläkarna så att vi ska få se hur dom jobbar. Kommer bli intressant även om jag är lite nervös. Vet inte varför egentligen för jag ska ju inte göra nått annat än att kolla på :P Efter det har vi tentagenomgång och sen kursstart för Parodontologi. Alltså måste jag gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0