Bilder tapas

Hade skiitmysigt med brudarna igår. Hur mycke mat som helst, lite vin och snack om allt mellan himmel och jord. Hade lyckats riktigt bra med rörorna och all plockmat så det var ingen som behövde sitta hungrig för att det inte smakade bra. Så jag ger mig själv MVG :). Tog dock jättelång tid att förbereda allt så mitt tips om ni ska göra nått liknande hemma är att ha gott om tid på er. Jag började fixa kl 15 och var klar just efter 18 med allt.

Till efterrätt hade jag gjort små maränger med smak av lakrits och choklad. De med lakrits vart kanongoda, kan rekomendera er att göra dom. Passar till glass, grädde eller bara som dom är, och då gillar inte jag lakrits så mycket i vanliga fall.

Här kommer två bilder från igår. Lägger ut recepten på små plocket och rörorna sen när jag har tid. Nu ska jag nämligen ta mig ett bad och sen ska jag plugga ett tag.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0