Måndag

Oj postade detta inlägg igår kväll men såg nu att det inte kommit upp. Så här får ni det en dag sent..

Nu är jag back in Umeåtown efter en härlig helg i Kalix. Firade Anna på fredagen med kladdis och mys. På lördagen var vi på en supertrevlig maskeradfest hos Samuel och Linnea. Sen hann vi också med middag hos bådas våra föräldrar, tjuvkik på en kompis nyinköpta hus, löjromssnittar på stan och lite till. Det som är synd när man kommer hem så här bara över en helg hinner man inte göra ens hälften av allt man vill. Hade gärna hunnit träffa alla jag känner över en fika och skulle vilja hinna få mer tid med mina föräldrar att bara vara.

Idag har jag legat däckad i sängen hela dagen. Har haft ont i halsen kanske en vecka men i bilen på vägen hit igår bröt hela förkylningen loss. Har haft feber med kallsvettningar, frossa och huvudvärk hela dagen. Näsan rinner värre än kökskranen och rösten är typ borta. Har försökt att göra några instuderingsfrågor i näringsläran som jag nu missat två föreläsningar i. Ska hinna göra alla imorgon hoppas jag.

Nu ska jag sova för kvällen så kroppen får vila mer.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0