Tvättbjörn

Hann städa hela toan och hallen och damsuga i vardagsrummet så fick jag en inbjudan av min bästa vän och kompis Kristina att komma över på en kopp te och chokladkaka. Vem tackar nej till det liksom??  Så jag får städa imorgon med. Haha blir en tredagars, and not the good kind if you know what I mean. :P

Limpa är på gymmet och när han kommer hem ska vi dra igång en tvätt. Tråååååkigt men måste göras för att hålla undan i våra tvättkorgar. Tur vi är två så vi kan underhålla varandra. I vanliga fall är det Linus som får sköta tvätten, mest för att jag är lat och inte orkar springa upp och ner i trappen, men också för att det är obehagligt att vara nere i källaren själv. Men idag har han haft en sån skitdag så jag tänkte att jag kan hjälpa till. *SnÄLla-tJEjeN-88*.

Har tänkt på en sak. Jag skulle vilja vara tillsammans med mig själv, måste ju vara helt underbart att vara Linus. Jag menar jag är 'både brå... och snykk' (Internskämt). Sen är jag rolig som få, snäll som bamse, bakar som en gud, ser ut som en modell och har asbra musiksmak. Allt man kan önska av en partner. Blir nästan lite avis på Linus nu :P

Nu en rebus:
Svenskt kattdjur + sång =??

Vilket osammanhängande och oseriöst inlägg detta blev. Men så är det ibland (okej för det mesta) när man är med mig. Malin brukar fråga om jag har ADHD då jag kan hoppa mellan samtalsämnen helt plötslig och utan någon logik.

Men svaret på rebusen är iaf LO-VISA!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0