torsdag

Det gick fina fisken igår på skolan. Var klar väldigt snabbt med mina patienter så det vart aldrig att jag fick sitta och vänta som jag brukar få annars. Sen som sagt hämta Linus på flygplatsen. Sötnäsan min. Han var så glad för resan och för hur bra matchen var i tisdags.

Idag var en konstig dag. Började skolan kl 13 så jag hade sov morgon. Vaknade 10 och satte mig i soffan med en kopp te, mackor, en liten skål yoghurt och DN.se. Där satt jag tills det var dags att gå till skolan, tog på mig träningskläder för jag tänkte att jag skulle springa hem när jag var färdig.

När jag kom till skolan och hade bytt om (klinikpass med patient) och stog i hissen upp till kliniken började jag må illa. Det pirrade som i hela kroppen och och hjärtat började  slå jättefort. Sen när jag väl kom upp satte jag mig på en stol och då började jag kallsvettas och sen började det snurra. Pirret fortsatte och jag fick ont i magen. Min lärare sa att jag skulle gå hem och jag hade sån tur att en klasskompis inte hade någon patient bokad så han kunde ta över min.

Åh kändes så dumt att behöva gå hem när jag var där och att lämna patienten. Men nu i efterhand var det nog smart. När jag kom hem däckade jag i soffan och har sovit tills nu när Linus kom hem. Är fortfarande lite snurrig men illamåendet är borta. Ska se om inte lite middag ska ge mig min energi tillbaka. På återseende!

Gammal bild med min favvotapet från våran förra lägenhet.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0