Red bull och Country

Sitter och skriver på min patientredovisning. Till sällskap har jag en red bull och en country spellista som jag hittade via Digster.

Lyssnar inte på country i vanligafall men idag kändes det helt rätt. Ganska soft att ha som bakgrundsmusik när jag jobbar. Kan inga texter och känner ju inte igen en enda låt så då tänker jag inte på musiken på samma sätt som om det skulle vara musik jag gillar. Då blir jag avbruten i mina tankar när det kommer en låt jag gillar eller ogillar så 'måste' jag byta låt eller höja eller nått sånt och så tappar jag mitt flow.

Fråga! Är country USA:s svar på dansband (fast tusen gånger större)?? Garth Brooks är västa superstjärnan och har sålt över 128 miljoner skivor. Tänk om Thorleifs, Sten & Stanley eller Sven-Ingvars skulle lyckas med det?!

Förresten, jag är sugen på tranbärsdricka. Då vet ni!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0