Onsdag morgon

Sitter och ser nyheterna och käkar frukost, börjar skolan kl 8.

Idag känner jag av halsen rejält. Vaknade några gånger inatt av att jag hade skitont. Så nu laddar jag med ännu en kopp vatten med honung och ingefära. Har inte testat rösten ännu, känns som att det inte kommer hålla när jag väl gör det. Men det brukar ju bli bättre ju längre dagen går. Hoppas att den inte ska vara allt för påverkad när jag ska prata med mina patienter hela dagen.

Det verkar bli bättre väder idag, blåser fortfarande men regnet är borta och man ser lite himmel bakom molnen. Skönt att slippa gå till skolan i regnet. Hade nog inte gynnat min hals precis.

Nu: på med mössan och vantarna och pallra mig till skolan.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0