OMG

Kolla mitt hår! Haha dog när jag vaknade och såg mig i spegeln. Ofta jag kommer kunna borsta ut det här burret.


Helt otroligt. Just efter att jag tog den första bilden fick jag förklaringen till varför mitt hår var så stort och tovigt när jag vaknade. Helt plötsligt hörde jag ett litet pip och när jag flyttade några hårslingor tittade en liten fågel fram. Efter ännu en liten stund kom två ungar fram. Mitt hår hade alltså övernatten förvandlats till ett fågelbo. Ska ringa mitt i naturen nu och höra om dom vill komma och filma denna naturupplevelse som utspelar sig i mitt hår.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha :)

2011-10-23 @ 12:19:55
Postat av: Jenny

alltså, det var ju ändå snyggt när ser ut sådär rivigt :)

2011-10-29 @ 17:52:05
URL: http://jennytingvall.devote.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0