Mys

Just nu är jag inne i en dricka-te-ha-stora-kläder-sitta-inlindad-i-en-filt period. Måste ju vara för att det är höst. Jag känner att det även börjar klia i mina tända-massa-ljus-överallt fingrar. Måste ska ffa ett soffbord så att jag kan göra nått fint med ljus där. Malin hade gjort så fint hemma hos sig så jag vart inspirerad.

Börjar gilla våran soffa mer och mer (alltid vart en hänga-i-köket kind of girl innan). Älskar att kura ihop mig i hörnet med en kopp te och mina stickade tofflor. Går hur bra som helst att plugga där eller bara läsa min bok. Extra mysigt är det när Limpa kommer och sätter sig bredvid mig med datorn. Då kan man sitta och småprata lite eller googla massa mer eller mindre allmänbildande saker. Senaste tiden har vi börjat se massa dokumentärer och annat på svt play. Är värsta junkien nu på alla sånna där grejer, läser bara illustreradvetenskap och allt om vetenskap, har börjat läsa dn.se och ser som sagt dokumentärer, debatter och program som vetenskapens värld, dokument inifrån och uppdrag granskning. Suger åt mig allt och ska bli superallmänbildad :P Haha.

Iaf det jag skulle komma fram till är att om ni knackar på hemma hos mig efter kl 18 på kvällen kan ni vara säker på att hitta mig så här:

Linus stickade kofta och min BOOM-filt som gör att man dör av skönhet (internskämt).

Fast inte om ni knackar på ikväll för då ska jag på sittning. Vi ska ha en sittning med ettorna och oss i termin 3. Blir god mat och säkert en del dans. Får se om jag ska gå ut sen för jag känner fortfarande av gårdagens trötthet. Mest troligt går jag hem och ta det lugnt och har jag tur får jag med mig någon att snacka lite skit med ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0