Bullar

Dagens i-landsproblem: Har tagit bilder till bloggen men kameran är vid den stationära datorn i ett annat rum och jag har det ganska gött här i soffan med den bärbara. Haha. Orkar inte gå till andra datorn och blogga där och jag ids inte gå och hämta kameran till denna datorn heller. 

Åt världens bästa middag idag (typ) Lassange med kall mjölk och till efterrätt varsin nygräddad bulle.. och mjölk så klart. Hade två ogräddade bullar, som blev över när jag bakade det här, i frysen. Dom var färdig fyllda och rullade och behövde alltså bara gräddas så var det klart. LYX, men tyvärr hade jag bara två. Eller tyvärr och tyvärr, lika bra att inte ha mer för annars blir det nog lätt att det slinker ner en bulle lite då och då. Och så kan man ju inte ha det när man just läst näringslära.

Var nyss ner på ICA och köpte mig en bok. Blev så sugen på att läsa nått nytt när jag satt på adlibris och la ihop min önskelista för julen. Kunde inte vänta en minut till kändes det som. Så  nu har jag en bok som jag kan läsa fram till jul :)

Två såna här bullar låg i frysen och väntade på oss.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0