Träningsvärk

I söndags var jag på gymmet och körde igenom kroppen ordentligt. Första gången (förutom volleybollen) jag tränat sen jag var blev frisk. Så igår hade jag ganska mycket träningsvärk. Men så igår kväll gick jag på ett indoor walking pass och den träningsvärken jag har nu är inte nådig. Ett under att jag ens tog mig upp ur sängen imorse, fick rulla ur den så att jag slapp använda magen till att häva mig upp. Som tur är har jag ingen mer träning inplanerad förrens på torsdag så då får kroppen vila några dagar.


Nu ska jag gå till skolan och plugga med Malin fram till lunch. Efter lunch ska vi ha föreläsning tillsammans med tandläkarna. Den ska handla om tanvårdsrädsla och jag tror att det kommer bli intressant.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0