Klinik

Imorgon är det dags för ännu en heldag på kliniken. Jag har tyvärr inte fått bokat in några patienter så jag får assistera de andra. Eller om nån annan blir sjuk kan jag ta deras patient, känns inte bra att önska sina kursare sjukdom men det vore kul med en patient. Fast det kanske är lika bra med tanke på febern igår. Blir nyttigt att assistera och se hur de andra gör.

Har försökt vila hela kvällen så jag ska vara pigg och kry imorgon. Bara att jag var ledig och sov hela dagen igår gjorde stor skillnad. Har sluppit febern idag som sagt och har inte varit så snorig. Hoppas det är ännu bättre imorgon.

Nu ska jag ta och hoppa i sängen så jag orkar upp imorrn.

God night lovers!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0