Ledig

Heldag i skolan igår ch sen direkt hem för att städa, fixa sista med baket och sen laga mat. Precis när vi tagit sista tuggorna på middagen kom våra gäster för att fira Linus över en koppa kaffe och ett fat med kakor. Hade en supertrevlig kväll som slutade med att vi fick öppna fönster i alla rum för att få till en svalkande korsdrag. Var minst sagt varmt här med 9 pers som trängdes i köket.

Är ledig idag så nu på morgonen har jag svarat på några instuderingsfrågor och om någon timme ska jag iväg till Ö-vik för att hjälpa min bror tömma sin lägenhet. Ska bli roligt att få se honom igen. Har inte sett honom sen i sommras då han var hemma hos ma och pa på besök. 

Nå nu ska jag fortsätta med pluggandet tills jag åker iväg. Vill ni ha en bild också? Ja men då ska ni få inte bara en utan 4. Här har ni resultatet av söndagens slit:


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får gärna lägga ut receptet på den översta kakan :)

2011-11-08 @ 14:36:23

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0