ZzZzZzZzZzZ

Nu ger vi oss för kvällen. Har packat ungefär 1000059 kartonger, putsat hälften av alla fönster packat alla grejer som ska till kalix och rensat bland mina smycken och mitt smink. Är helt slut i både skallen och i benen. Har inte suttit många minuter idag, bara sprunigt fram och tillbaka här i lägenheten. Ska bli skönt att sova. Vi har redan hunnit skruva isär sängen så det blir till att sova på madrassen på golvet i två dagar nu.

Imorgon fortsätter jag med fönstren, packningen och på eftermiddagen kör jag första lassen medans Limpa skriver tenta. Sen på torsdag kör grabbarna ett stort lass med säng, soffa och andra stora möbler. Medans dom gör det ska jag städa, städa, städa för på fredag har vi besikning och efter det åker vi till Kalix. Då börjar sommarlovet på riktigt. Yey!

Bild jag använt flera gånger förut men som beskriver bra hur det känns just nu.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0