Tji fick jag

Hahaha tänkte skriva ett inlägg om hur överjävligt ont jag hade måndagen efter förra varvet och sen med en länk hänvisa er till nått inlägg från den dagen. Men nu när jag läser ser jag att jag inte skrivit ett dugg om hur ont jag hade. In my face.

Skulle berätta att jag i år istället för att ta mig runt genom att hänga som en mantel runt Linus hals (överdirver inte, var exakt så det var i typ 4 dagar. Grät mig typ till sömns för jag hade så ont överallt), har skrattat åt den lilla träningsvärk jag fått. Och att ni i år skulle få slippa höra mig klaga. Men jag tänkte nog ungefär samma då, för jag har inte ens nämnt träningsvärk, blåsor eller ömma leder. Haha har klagat mer i år t.o.m. Dåligt.

Hade även tänkt skryta med att istället för att lida mig igenom hela måndagen som jag gjorde förra gången (även om jag nu höll masken för er) så har jag idag hunnit med att städa, laga mat, handla och...... Gymmat!! Och jag sprang dessutom hem de, numer, futtiga 3-4km hem från gymmet. Utan problem. Hahaha Lovisa 2.0.

Vänta bara till nästa år. Då springer jag ett nytt 21km lopp på måndagen.

Kommentarer
Postat av: Eric

Ja absolut, spara ihop och åk till Interlaken. En stad med lika mycket invånare som Kalix ungefär, mellan två sjöar. Interlaken betyder typ between seas. Tyvärr är alling så jävla dyrt där; exempelvis en pizza för ~100 kr, en halvliter vatten ~20 kr, en öl på en bar ~40-100 kr. Men det är ett väldigt roligt ställe. Ser att jag har mycket att ta igen i din blogg, har inte hunnit med att läsa på länge. Ska göra det sen :)

2011-05-26 @ 01:20:20
URL: http://blogg.ericus.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0